Snažíme se vytvořit pevný vztah k našim příznivcům, říká ing. Mejstřík
Bílí Tygři se ve své krátké extraligové historii snaží nabídnout hokejovým příznivcům to nejlepší, od sportovní stránky přes vytvoření důstojného zázemí až po vztah ke svým fanouškům. Právě marketingová činnost dokáže v dnešním světě rozlišit úspěšné od těch druhých. Oslovili jsme proto Ing. Mejstříka - viceprezidenta pro marketing hokejového klubu (viz. foto).
„Vytvořili jsme marketingovou koncepci, v níž jsme se samozřejmě zaměřili na sportovní stránku a chtěli Liberec dostat do nejvyšší soutěže. Nikdy by se to ale nemohlo povést bez našich příznivců a partnerů, bez optimálního klima. Snažili jsme se proto vytvořit si pevný, dlouhodobý vztah v rámci klubu k veřejnosti tak, aby se naši fanoušci a finanční partneři stali nedílnou součástí libereckého hokeje,“ uvedl k začátkům své práce viceprezident Jaroslav Mejstřík.
Zmiňované pouto se nakonec opravdu podařilo vybudovat a dnes můžeme směle říci, že Liberec patří mezi kluby s nejlépe organizovaným marketingem. Podíváte-li se do jiných extraligových klubů, snaží se toho Tygři dělat pro své příznivce opravdu mnoho. Počínaje nejrůznějšími soutěžemi, setkáními s hráči, vytvořením důstojného prostředí ve Svijanské aréně a dobročinnými aktivitami konče, liberecký management rozhodně nechápe otázku hokeje pouze jako další nabídku sportovního odvětví ve městě.
„Snažíme se, aby všichni, kdo mají hokej rádi, k nám mohli přijít a stát jeho nedílnou součástí. Chceme dosáhnout toho, že se lidé budou chodit na hokej bavit, že se pro ně naše domácí zápasy stanou společenskou událostí, na níž si odpočinou a uvidí krásný zápas. To samozřejmě nemohou dokázat pouze hráči, jejichž výkony však mají zásadní vliv na konečný úspěch. Snažíme se o komplexní přístup ve vztazích k veřejnosti a myslím, že se nám to vcelku daří. Nemůžeme se zatím srovnávat s dokonalým zázemím, jakým disponují Pardubice, kde na hokej chodí 9 000 diváků. Musíme jít vlastní cestou,“ doplnil viceprezident.
Liberec působí mezi hokejovou elitou pouze dva roky, přesto se nedá říci, že by v něčem zaostával, ba naopak. Vztahy s veřejností, doprovodné programy pro fanoušky, z toho všeho by se, vyjma zmiňovaných Pardubic, mohli v celé extralize učit. „Díky našim partnerům jsme doposud mohli připravit pro hokejové příznivce sedm soutěží s hodnotou cen přesahující jeden milion korun,“ připomněl, nač vše se mohou v letošní sezóně diváci ještě těšit. Mezi cenami nalezneme např. osobní automobil, zahraniční zájezdy, vysavače, mobilní telefony a mnoho dalších. Po této stránce nenajdete v extralize podobně se chovající klub. Liberec stojí také o vytvoření funkčního fanklubu, do něhož se snaží nalákat nové příznivce, kteří dokáží vytvořit atmosféru podobnou té z posledních zápasů.
Neméně důležitou součástí jsou pro Bílé Tygry charitativní akce a podobná forma podpory lidem, kteří se bez ní neobejdou. „Bereme to jako samozřejmý projev pomoci. Naši hráči jsou k tomu vychováváni již od mládežnických kategorií. Sport díky své mediální atraktivitě by se měl takto chovat,“ doplnil.
„Rádi bychom přispěli ke zviditelnění Liberce, k němuž sport vždy patřil. Stavba nové multifunkční arény navíc přinese naprosto odlišné možnosti, a my bychom do ní rádi pozvali liberecké fanoušky na nejlepší extraligový hokej,“ řekl k dílu, jež nabídne vnímání sportu a kultury ve zcela diametrální poloze.
„Závěrem mi dovolte, abych se za celý hokejový klub Bílých Tygrů připojil k přáním do nového roku. Přeji vám vše nejlepší, úspěch v osobním životě a mnoho příjemných hokejových zážitků s Bílými Tygry,“ uzavřel náš rozhovor Jaroslav Mejstřík.
Pro sdílení musíte povolit cookies sociálních sítí. Detaily a nastavení
Sdílet