Aktuální zprávy

Novinky v Česká spořitelna klubu, prémiovém prostoru Home Credit Areny

Liberec - Bílí Tygři každoročně zvyšují komfort pro fanoušky v Home Credit Areně a nejinak tomu je také v právě probíhající sezoně. V nedávné době byla v prostorách Česká spořitelna klubu vytvořena tzv. chill out zóna, která je určena k odpočinku či k obchodnímu jednání. "Snažíme se zvyšovat estetiku a komfort v ČS klubu tak, aby se jednalo o prémiový prostor," přiznává Tomáš Mikač z obchodního oddělení.

Před startem letošního ročníku byl obrovský zájem nejen o permanentní, ale také o klubové karty. Důkazem je prodej všech 1176 míst do ČS klubu. A poptávku po nejlepších místech v Home Credit Areně nezměnilo ani navýšení cenovky. "Jsme rádi, že je o klubové karty takový zájem. Věříme, že neopadne ani v příští sezoně," doufá Mikač.

Skvělý výhled na hrací plochu i na střídačky, to je tradičně velké lákadlo pro náročné fanoušky. Ti navíc mají rádi služby navíc, díky čemuž je jim dopřán lepší zážitek ze zápasu. V této sezoně si třeba mohou užít speciální nabídky cateringu na vybraných utkáních. "Klademe důraz nejen na to, jak místo vypadá, ale také na služby kolem. Fanouškům jsme tak nabídli speciální cateringové menu na Halloweena. Jindy zase nechyběly ochutnávky sushi či alkoholických nápojů. Od našich klientů máme dobrou odezvu, těší se na to," říká Mikač.

Ochutnávka sushi v Česká spořitelna klubu

Před touto sezonou bylo v prostorách ČS klubu zrušeno hřiště pro děti, které nově nahradila již zmíněná chill out zóna, jejíž součástí jsou komfortní křesla. "Dle mého názoru je současná varianta využití prostoru mnohem vhodnější i vzhledem k celkové vizi. Na děti však stále myslíme, a proto došlo před sezonou k vylepšení dětského koutku s herními konzolemi." vysvětluje Mikač hlavní důvod obměny.

Právě rozšíření herní zóny se setkalo s pozitivními ohlasy. Během této sezony si zde mohli navíc fanoušci už několikrát vyzkoušet virtuální realitu, která je hitem poslední doby. "Je to taková kompenzace za dětské hřiště. Ve spolupráci s Herním světem nabízíme něco nového, co děti baví a více to zapadá do konceptu celého prostoru."

Česká spořitelna klub je tak stále exkluzivnějším prostorem, který dává majitelům klubových karet nadstandardní zážitek z hokejového utkání. A právě obchodní oddělení už spřádá plány, jak nadále zvyšovat jeho komfort. "Uvědomujeme si, že je potřeba se neustále posouvat. Chceme, aby si to u nás fanoušci užili se vším všudy a nebylo to pouze o hokeji," dodává Mikač na závěr.

Související

Naši partneři

Generální partner
Generální partner