Aktuální zprávy

Bílí Tygři myslí na své partnery. Do hlediště za pomoci hráčů instalovali reklamní bannery

Liberec - Koronavirová pandemie udělala probíhající sezoně pořádnou čáru přes rozpočet. Zatímco první kolo se ještě odehrálo s více než poloviční možnou kapacitou, na druhý domácí zápas už mohlo pouze tisíc fanoušků. A nyní je extraliga přerušena bez konkrétního termínu, kdy se znovu rozběhne.

Současná vládní opatření znemožňují konání hromadných akcí, stejně jako není možné v tuto chvíli ani využívat vnitřní sportoviště k tréninku či zápasu. Všichni věří, že se podaří co nejdříve extraligu restartovat, je však stále ve hvězdách, zda bude možné hrát zápasy před fanoušky.

Přitom právě diváci jsou základem sportu, a to nejen jako výrazná podpora hráčů na ledě, ale také z ekonomického hlediska. "Kromě příjmu ze vstupného hraje návštěvnost důležitou roli také s ohledem na reklamu partnerů v aréně, ať už se jedná o kostku nad ledem, reklamní prstenec či mantinely a loga na ledě," vysvětluje Dominik Jakubec, marketingový manažer Bílých Tygrů.

Viditelná reklama

Pokud se by se utkání mělo odehrát bez diváků, znamená to doslova čáru přes rozpočet. "Reklama na ledě či na mantinelu je dobře viditelná také v televizním či internetovém vysílání, jeho hodnotu tak tento krok příliš neovlivní. Ale pokud máme v aréně omezené množství fanoušků, v nejhorším možném případě dokonce žádné, reklamy na kostce či na světelném prstenci nevidí požadovaný objem diváků," dodává Jakubec.

Už se začátkem nouzového stavu bylo předesláno, že Bílí Tygřim stejně jako zbytek extraligy, odehrají dva týdny bez fanoušků. Proto klub zareagoval a nechal vyrobit reklamní plachty s logy partnerů, kteří by kvůli prázdné Home Credit Areně přišli o svou vizibilitu. Tímto krokem byla loga partnerů umístěna na tribuně naproti televizním kamerám, dostala by tak exkluzivní prostor v televizním a internetovém vysílání.

Opět ale zasáhl osud - v době, kdy měli Tygři hrát bez diváků, namísto toho nastupovali do karantény, neboť se onemocnění COVID-19 objevilo v kabině A-týmu. A následně byla soutěž z důvodu nových opatření přerušena.

Kdy budou Tygři znovu v akci?

Reklamní plachty s logy partnerů, které mají dohromady více než 500 metrů čtverečních, však klub přesto nechal do ochozu nainstalovat. "Věříme, že již brzy budeme moci hrát alespoň před televizními kamerami, když už ne rovnou před našimi fanoušky. A na našem kroku směrem k partnerům se nic nemění - pokud budeme nuceni hrát bez diváků, nabídneme jim tímto exkluzivní viditelnou plochu," říká Dominik Jakubec.

Do instalace se pod vedením Rommy Agency zapojila také trojice Bílých Tygrů Marek Zachar, Ronald Knot a Petr Kváča. Video z instalace reklamních bannerů naleznete v úvodu článku.

Věříme, že se hokej do Home Credit Areny co nejdříve vrátí a že namísto reklamních bannerů co nejdříve zamíří do ochozů také fanoušci!

Související

Naši partneři

Generální partner
Generální partner